Translate

Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013


Ο σημαιοφόρος και η πρώτη φορά……
Καλησπέρα! Η 28η Οκτωβρίου ήταν για μένα μια μέρα υπερηφάνειας!!!!  Ο γιος ο Σωτήρης  ετών 11 είναι στην έκτη δημοτικού και παρέλασε ως σημαιοφόρος!!!! Και για εκείνον αλλά και για μένα που το βοηθούσα τόσα χρόνια ήταν η στιγμή της επιβράβευσης! Η συγκίνηση απίστευτη την ώρα που περνούσε από μπροστά μου, τα δάκρυα έτρεχαν από τα μάτια μου χωρίς να το καταλαβαίνω! Αλλά και εκείνος όταν τελείωσε η όλη διαδικασία και γύρισε την σημαία στο σχολείο μου είπε ‘’μαμά  ήταν τέλεια αισθάνθηκα πάρα πολύ ωραία ένιωσα πως ήταν το βραβείο μου για το τόσο διάβασμα που έκανα όλα  αυτά τα χρόνια‘’!  
Παρόλα αυτά η συγκίνηση μου δεν σταματά εκεί γιατί και η κόρη μου η Ζαφειρίνα ετών 9 είναι στην τετάρτη δημοτικού παρέλασε για πρώτη φορά….. Νομίζω πως ήμουν ένα βήμα πριν ανοίξω και το δεύτερο πακέτο χαρτομάντιλα!!!
Όπως λοιπόν όλοι μπορείτε να καταλάβετε η μέρα αυτήν ήταν μια πολύ συγκινητική μέρα ακόμα και τώρα που γράφω δεν μπορώ να συγκρατηθώ!!!
                                                         Σας φιλώ

2 σχόλια:

  1. Θερμά συγχαρητήρια για τα παιδάκια σας, να ζήσετε και να τα καμαρώνετε.Κι η κόρη μου έκτη δημοτικού είναι και το τμήμα της θα παρελάσει(σαν παραστάτης) την 25η Μαρτίου.Καλώς σε βρήκα απ' τα topblogs!Έχεις δημιουργήσει ένα αξιόλογο κι ενδιαφέρον ιστολόγιο!Καλή αρχή σου εύχομαι, καλή δύναμη και συνέχεια.Θα χαρώ πολύ να τα ξαναπούμε!
    Χαρούμενο βράδυ να περάσεις!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ Νίκο για τα καλά σου λόγια!!!Συγχαρητήρια και για την δική σου την κορούλα εύχομαι να την καμαρώσεις και εσύ!!!Σε ευχαριστώ και για τα καλά σου λόγια για το μπλοκ μου είναι σημαντικό για μένα να ακούω τόσα καλά λόγια γιατί είμαι στην αρχή ακόμα και προσπαθώ να μάθω και να κάνω ότι καλύτερο μπορώ!!!Οπότε οποιοδήποτε σχολίο αρνητικό ή θετικό θα με κάνει να διορθώνομαι !Και εγώ θα χαρώ να τα ξαναπούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή