Translate

Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2015



          Μια νέα αρχή για το 2015
Καλημέρα !!!!!
Η 2η μέρα ενός καινούριου χρόνου….. Το 2015 ανέτειλε πριν από 2 24αωρα και τολμώ να πω πως μου έδειξε το αισιόδοξο πρόσωπο του. Ξέρω πως έχω εγκαταλείψει εδώ και πάρα πολύ καιρό το αγαπημένο μου tweetaki οι λόγοι πολλοί αλλά θα τους πούμε σταδιακά.
Θέλω να αρχίσω με ευχάριστα όπως ότι πριν από λίγες μέρες κέρδισα ένα πανέμορφο σαπουνάκι με decoupage ένα αγγελάκι που το περιμένω!!! Στην εκπνοή του χρόνου κέρδισα ένα βιβλίο από την αγαπημένη μου ομάδα ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ-ΚΡΙΤΙΚΕΣ και την ΔΥΑΣ εκδοτική!!! Και μαντέψτε ποιος κέρδισε το φλουρί για το 2015…… ‘’εγώ’’!!! Άρα έχω κάθε λόγω να πιστεύω πως η φετινή χρονιά θα κυλίσει λίγο πιο αισιόδοξα από τις 3 προηγούμενες που να φύγουν και να μην ξανάρθουν ξουτ ξουτ λοιπόν!!!!
Ξέρω - ξέρω  σας χρωστάω πολλά και πρώτα από όλα τον ηλεκτρονικό διαγωνισμό βιβλίου που πήραμε μέρος εγώ και ο γιος μου ο Σωτήρης Ο μικρός είχε βγει 1ος  στο δημοτικό.  Θα σας βγάλω να διαβάσετε τα διηγήματα!!! Φέτος δυστυχώς δεν καταφέραμε να πάρουμε μέρος!
Ελπίζω να συγχωρέσετε την μεγάλη απουσία μου και να συνεχίσετε να με διαβάζετε χαχαχα!!!
                            
                                                      Φιλικά
                                                                Μαρία!!!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου