Translate

Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

            Το σκεπτικό της Ζαφειρίνας…
Και ναι είμαι πολύ χαρούμενη γιατί αυτήν την φορά γράφω στο αγαπημένο μου tweetaki σύντομα!!!
Η κόρη μου η Ζαφειρίνα είναι 9,5 χρονών λέει διάφορες ατάκες που συνήθως προκαλούν γέλιο και άλλοτε σε αφήνουν άφωνη!!!Συνήθως όταν τις λέει δεν είμαι σε θέση να τις γράψω με αποτέλεσμα να τις ξεχνάω!!!Θα σας αφηγηθώ την πιο πρόσφατη και αργότερα κάποιες άλλες που έγραψα πιο παλιά.
Η καινούρια τσάντα που έφτιαξε ο κολυμβητικός σύλλογος  που πηγαίνει η κόρη μου η Ζαφειρίνα γράφει Πρωτέας 2013!!!Η μικρή βλέποντας το 2013 με ρωτάει :  ‘’Μαμά η τσάντα είναι μόνο για το 2013 του χρόνου θα πάρουμε άλλη’’!!!
Και εγώ η μαμά έχασα τα λόγια μου τι να πω τώρα………..
Τελικά της εξηγώ ότι η τσάντα δεν θα μπορούσε να είναι μόνο για ένα χρόνο και το 2013 σημαίνει ότι ο σύλλογος δημιουργήθηκε τον Απρίλιο του 2013. Είναι δηλαδή η χρονιά που ‘’γεννήθηκε’’
Απορώ με το σκεπτικό της!!!!!!!

Αυτή είναι η τσάντα του κολυμβητηρίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου