Translate

Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014




Ο  Διαγωνισμός διηγήματος……….

Παγωμένες καλημέρες από το tweetaki και την Ορεστιάδα και ευχές για έναν καλό μήνα σε όλους τους φίλους και τις φίλες.
 Ναι μετά από ένα μήνα και κάτι είμαστε και πάλι μαζί. Και ναι νομίζω πως και αυτήν την φορά έχω μια πάρα πολύ καλή δικαιολογία χαχαχαχα!!!! Εγώ και ο γιος μου ο Σωτήρης πήραμε μέρος σε έναν διαγωνισμό διηγήματος με ελεύθερο θέμα  που το διοργάνωσε η Εθελοντική Δράση Ν. Πιερίας.  Ήταν η πρώτη φορά που πήρα μέρος σε τέτοιο διαγωνισμό αν και οι απόπειρες να γράψω κάτι είναι πάρα πολλές. Κρυφό μου όνειρο από το σχολείο είναι να γράψω ένα μυθιστόρημα. Προς το παρόν βέβαια θα προσπαθήσω με μικρά βήματα. Αν ανακοινωθούν τα αποτελέσματα θα σας πω και επιπλέον λεπτομέρειες. Οπότε νομίζω ότι είναι μια καλή δικαιολογία για την εξαφάνιση μου.
Θέλω επίσης αναφέρω πως έχει αρχίσει το πρωτάθλημα ομάδας στο σκάκι στο οποίο συμμετέχει η Ορεστιάδα. Στην ομάδα παίρνουν μέρος και η κόρη μου η Ζαφειρίνα και ο γιος μου ο Σωτήρης και ο άντρας μου ο Βαγγέλης. Η ομάδα παίζει στην Α1 κατηγορία Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και η καλύτερη θα βγει στην Α΄ Εθνική. Την Κυριακή 26 Ιανουαρίου παίξαμε με το Πνεύμαθλον της Καβάλας  φυσικά χάσαμε αλλά δεν πειράζει. Τώρα τον Φεβρουάριο παίζουμε δύο Κυριακές 16 και 23 με Ξάνθη και Αλεξανδρούπολη αντίστοιχα. Καλή επιτυχία λοιπόν στην ομάδα της Ορεστιάδας και στους παίχτες της.
Το tweetaki σας εύχεται έναν καλό και με πολλές αναρτήσεις μήνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου