Translate

Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014


           END THE WINNER IS……..
Καλησπέρα σε όλη την μπλοκογειτονιά!!!!
Ελπίζω να θυμάστε που στην προηγούμενη  ανάρτηση σας είχα πει ότι ο γιος μου και εγώ είχαμε λάβει μέρος σε ένα διαγωνισμό. Λοιπόν βγήκαν τα αποτελέσματα. Όπως φυσικά  μπορείτε να υποθέσετε το δικό μου ‘πάτωσε’ !!! Αλλά η οικογένεια δεν έμεινε χωρίς νικητή!
Και ο νικητής είναι…….  

 Ο ΣΩΤΗΡΗΣ………. Ναι το παιδάκι μου πήρε βραβείο και όχι οποιοδήποτε βραβείο αλλά το  1ο βραβείο στην κατηγορία των δημοτικών. Λοιπόν
                                Συγχαρητήρια Σωτήρη!!!




Σ΄ αυτό το σημείο θα ήθελα να ευχαριστήσω την φίλη μου την Έλσα που μας ενημέρωσε γι ’αυτόν τον διαγωνισμό.
Μόλις τελειώσει η όλη διαδικασία θα αναρτήσω εδώ και το διήγημα του νικητή και του ηττημένου χαχαχαχαχα!!!
Να έχετε μια ήρεμη και γλυκιά νύχτα !
Φιλιά   
                  Μαρία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου